Optimizacija spletnih strani bo na vašo spletno stran pripeljala več obiskovalcev - kupcev!
Za čim bolj učinkovito optimizacijo spletnih strani, moramo poskrbeti tako za on-line optimizacijo (optimizacija na spletni strani), kot tudi off-line optimizacijo (optimizacija izven spletnih strani). Tako on-line kot off-line optimizacija spletnih strani sta pomembni, vendar pa se moramo najprej uspešno lotiti optimizacij same spletne strani in prilagoditi vsebino spletne strani, da bo kar se da optimalno povezovala vašo dejavnosti oz. storitve, ki jih ponujate.
Pri optimizacije spletnih strani je pomembno, da iskalniki zaznajo dodano vrednost oz. prednosti (vsebino) vaših spletnih strani.
Sama optimizacija spletne strani mnogokrat ni dovolj, da se boste pojavili na prvi strani v spletnem iskalniku. Da boste v iskalnikih uvrščeni čim višje, je potrebna tudi optimizacija izven vaše spletne strani, ki pa je vezana na pridobivanje zunanjih povezav, zaradi česar je off-site optimizacija dolgotrajnejša.
V kolikor si želite čim višjo pozicijo v Googlovem iskalniku, je na kratki rok najprimernejše Google oglaševanje oz. Google Adwords, saj se bo vaš oglas pojavil že takoj, ko se bo oglaševalska kampanja začela. Ti oglasi so plačani in se v Googlovem iskalniku pojavljajo na prvih nekaj obarvanih mestih ali pa ob straneh.
Off-line optimizacija je primerna za tiste, ki želijo visoko uvrstitev spletne strani brez Google oglaševanja. Optimizacija izven spletnih strani je na dolgi rok vsekakor boljša izbira, saj se nekatero obiskovalci raje ne odločajo za obisk plačanih oz. oglaševanjih strani. Na dolgi rok, je tak način optimizacije spletnih strani ugodnejši, vendar pa je zaradi same narave dela postopek precej daljši, tako, da so rezultati optimizacije včasih vidni šele po mesecu ali več.
Tako kot pri Google oglaševanju se tudi pri off-site optimizaciji določijo ključne besede za katere želite čim višjo uvrstitev, saj se vaša spletna stran uvrsti na visoko pozicijo samo v primeru, ko nekdo išče ključne besede, ki so bile določene.
Kako poteka optimizacija spletnih strani?
- Izberite ime domene, ki predstavlaj vašo ključno dejavnost.
- Določite ključne besede oz. besedne zveze, ki naj se pojavlajo v naslovu spletne strani.
- Določite besedne zveze oz. metaoznake, ki bodo z opisom spletne strani jasno predstavljale vašo dejavnost.
- Določite pomembnost ključnih besed, saj se besede, ki so na strani višje, smatrajo za pomembnejše.
- Pomembnejše ključne besede izpostavite in jih odebeljite ali podčrtajte.
- Določite ključne besede zveze za naslove strani (header – H1, header – H2).
- Skrbno definirajte ključne besede, ki naj se v različnih besednih zvezah pojavljajo na spletnih straneh.