Ažuriranje spletnih strani in trgovin
Zakaj ažurirati spletno vsebino?
Potreba po vsakodnevnem objavljanju ali ažuriranju spletnih strani je problem s katerim se soočajo mnogi lastniki spletnih strani. Čas, ki poteče od nastanka potrebe po objavi določenih informacij na spletni strani, do njene objave in stroški, ki so s tem procesom povezani, lahko predstavljajo eno ključnih prednosti ali pa slabosti spletnega nastopa.
Če so postopki za objavo informacij na spletni strani preveč zapleteni in tudi predragi, lahko privedejo to tega, da se vsebina na spletni strani preprosto ne ažurira oziroma se ne ažurira v tako pogostih časovnih intervalih kot bi se to lahko. Na daljši rok se kaže takšen odnos do vsebine v njeni vedno manjši ažurnosti, relevantnosti in verodostojnosti, kar slej ko prej pripelje do zmanjšanega priliva obiskovalcev na spletno stran.
Potreba po ažurnosti informacij
Podjetja, ki za ažuriranje spletne vsebine najemajo zunanje izvajalce, se lahko poleg večjih stroškov soočijo tudi s problemi, ki so povezani z odzivnim časom vzdrževalcev vsebine. Veliko podjetij namreč tarna, da mine pogostokrat preveč časa od posredovanja zahtevka za spremembo vsebine do njegove izpolnitve. Za marsikatero podjetje, ki je prepuščeno na milost in nemilost zunanjih vzdrževalcev vsebine, je lahko takšen odnos poguben, saj lahko neažurna vsebina povzroči poleg odliva obiskovalcev s spletne strani tudi veliko poslovno škodo.
Podjetjem, ki se soočajo s takšnimi in podobnimi težavami, bi še kako prav prišla takšna programska rešitev, ki bi jim omogočila, da brez znanja spletnega programiranja popolnoma sami upravljajo z vsebino kot tudi s celotno spletno stranjo. Glede na to, da imajo vsa podjetja potrebo po minimiziranju stroškov na vseh ravneh poslovanja in potrebno po čimbolj enostavni objavi ažurnih informacij na spletni strani, se zdijo sistemi za upravljanje z vsebinami (ang. Content Management Systems, v nadaljevanju sistemi CMS) ena najbolj optimalnih rešitev za zadovoljitev omenjenih potreb. Ker so sistemi CMS namenjeni samostojnemu ustvarjanju, urejanju in vzdrževanju spletnih vsebin ter upravljanju s celotno spletno stranjo, se lahko tako podjetja z njihovo pomočjo delno ali v celoti izognejo stroškom vzdrževalnih pogodb ali pa stroškom povezanih z najemom programerjev, ki skrbijo za ažuriranje vsebine.