Izdelava in oblikovanje spletne trgovine
Izdelava spletne trgovine je v našem podjetju skrbno načrtovana in temelji na celoviti predstavitvi na svetovnem spletu. Rezultati našega dela so unikatne, pregledne, uporabne in učinkovite spletne trgovine, ki vam bodo v pomoč pri predstavitvi vaših izdelkov, ki jih želite ponuditi ali predstaviti obiskovalcem in potencialnim kupcem.
Izdelava spletnih trgovin je prilagojena celostni grafični podobi vašega podjetja. Vaša spletna trgovina bo izpolnjevala ključno nalogo predstavitve na spletu, ki je vedno 24/7 na dosegu, vse dni v letu in tako omogočala komuniciranje z vašo ciljno skupino.
Kako poteka izdelava spletnih trgovin?
Za izdelavo spletne trgovine potrebujemo vsebino: opis izdelkov, fotografije, video vsebino …
Izdelavo in oblikovanje spletne trgovine prilagodimo celostni grafični podobi vašega podjetja.
Za objavo spletne trgovine na internetu-spletu, potrebujete aktivno domeno in gostovanje. Za registracijo domene in gostovanje poskrbimo pri nas!
SPLETNA TRGOVINA
Spletna trgovina je na voljo 24 ur na dan in vse dni v tednu! Pri izdelavi spletne trgovine je najpomembnejše to, da ponudnik-prodajalec v nekaj sekundah pritegne pozornost kupca. Poleg izdelave grafične podobe spletne trgovine je pomembno da na vstopni strani izpostavimo aktualne izdelke, ki jih podkrepimo z akcijsko ceno. Navigacija po spletni trgovini mora biti enostavna in pregledna. Velika prednost spletne trgovine je tudi v stroških upravljanja, ki so bistveno nižji od stroškov klasične trgovine.
IZDELAVA SPLETNIH TRGOVIN IN OBLIKOVANJE SPLETNIH STRANI
Z obiskom spletne trgovine uporabnik najprej zazna njeno oblikovno podobo.
Izdelava spletnih trgovin mora biti zato načrtovana tako, da je oblikovna podoba preprosta in nima nepotrebnih in odvečnih elementov. Ustvarimo harmonijo slik, vsebine in barv.
VSEBINA SPLETNIH TRGOVIN
Vsebina spletne trgovine mora biti slovnično pravilna, razumljiva, jedrnata, verodostojna, pregledna, ažurnain uporabna. Pri izdelavi spletnih trgovin moramo upoštevati, da za spletno vsebino obstajajo drugačna pravila branja in pisanja kot v tiskanih oblikah. Branje z zaslona je namreč počasnejše in veliko bolj naporno za oči kot branje natisnjenega besedila.
TEHNOLOGIJA SPLETNIH TRGOVIN
Spletna trgovina se mora naložiti hitro. Fotografije, besedilo in grafika morajo biti optimizirani in objavljeni v ustreznem formatu. Spletna trgovina mora biti naložena na hitrih, varnih in zanesljivih strežnikih.
INTERAKCIJA SPLETNIH TRGOVIN
Dobro oblikovane spletne trgovine omogočajo dvosmerno komunikacijo med spletno trgovino in njenim obiskovalcem. S pomočjo aplikacij in obrazcev (nagradne igre, ankete, forumi …) obiskovalcem omogočajo aktivno vlogo v spletni trgovini, podjetje pa lahko učinkovito komunicira s svojimi strankami in hkrati z njimi gradi določene odnose.
NAVIGACIJA SPLETNIH TRGOVIN
Izdelava in oblikovanje spletnih trgovin morata biti načrtovana tako, da uporabnik lahko v vsakem trenutku ve, na kateri strani in kje znotraj strukture strani se nahaja (stran, podstran). Strani z obširno vsebino morajo na vidnem mestu vključevati iskalnik, s katerim bo uporabnik lažje in hitreje našel iskano informacijo.
UPORABNOST SPLETNIH TRGOVIN
Uporabnost spletnih trgovin pomeni, da obiskovalec dobi informacijo/izdelek…, zaradi katere je spletno trgovino obiskal, do nje pa mora priti hitro in brez težav. Izdelava spletnih trgovin zajema skrbno načrtovano razporeditev slik, vsebine… Stopnja uporabnosti strani je odvisna predvsem od kakovosti vsebine, logične in preproste navigacije, od hitrosti nalaganja strani, od časa, ki ga uporabnik potrebuje, da najde željeno informacijo, načina prikazovanja vsebine, učinkovite uporabe, zagotavljanja podpore uporabniku … Uporabnik in njegova izkušnja sta najpomembnejši kriterij pri oblikovanju spletnih trgovin!
TRŽENJE SPLETNIH TRGOVIN
Trženje je ključ do uspeha, saj je še tako dobro oblikovana in pregledna trgovina žal neuporabna in brez vrednosti, če ni obiskana! Spletno trgovino je potrebno vpisati v svetovne spletne iskalnike.
Priporočljivo je oglaševanje v tradicionalnih medijih in na internetu z bannerji-pasice, Googlaševanje po ključnih besedah … Število obiskovalcev, minute, ki jih uporabniki prebijejo v spletni trgovini in njihova aktivnost v spletni trgovini, so realni pokazatelji tega, kako priljubljena in obiskana je spletna trgovina. Zato poskrbimo, da bo spletna trgovina s preprosto navigacijo in hitrim nalaganjem strani informativna, atraktivna in všečna .